« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Złożenie ślubowania przez radnego.

4. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Powiatu Karkonoskiego:

a) zgłoszenie kandydatów;

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej;

c) przeprowadzenie głosowania (tajnego);

d) ogłoszenie wyników głosowania przez Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej.

e) objęcie przewodnictwa obrad przez Przewodniczącego Rady Powiatu Karkonoskiego.

5. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Jeleniej Górze z informacją o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na obszarze powiatu karkonoskiego za 2024 rok.

8. Przedstawienie informacji Powiatowego Lekarza Weterynarii w Jeleniej Górze o stanie bezpieczeństwa weterynaryjnego na terenie powiatu karkonoskiego za 2024 rok.

9. Przedstawienie informacji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Jeleniej Górze w zakresie bezpieczeństwa obiektów i terenów na terenie powiatu karkonoskiego za 2024 rok.

10. Przedstawienie informacji Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa o działalności Społecznej Straży Rybackiej Związku Wędkarskiego – Zarząd Okręgu w Jeleniej górze na terenie powiatu karkonoskiego w roku 2024.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Miastem Jelenia Góra w sprawie powierzenia wykonywania przez Miasto Jelenia Góra zadania z zakresu pomocy społecznej, polegającego na prowadzeniu mieszkania treningowego.

13. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Stara Kamienica prowadzenia zadania polegającego na przebudowie dróg powiatowych nr 2774D, 2492D i 2763D w Starej Kamienicy w latach 2025-2026.

14. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Podgórzyn zadania polegającego na opracowaniu projektu budowlanego pn:" Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2653D, dawnej drogi wojewódzkiej nr 366 i drogi gminnej nr 115606D w Ściegnach na skrzyżowanie o ruchu okrężnym ".

18. Sprawozdanie Starosty Karkonoskiego z prac Zarządu w okresie międzysesyjnym.

19. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji z działalności w okresie międzysesyjnym.

20. Interpelacje i zapytania.

21. Wnioski i oświadczenia radnych.

22. Sprawy różne.

23. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej