« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Sprawozdanie Starosty Karkonoskiego z podejmowanych działań w zakresie koordynacji akcją powodziową na terenie powiatu karkonoskiego.

5. Podjęcie uchwały w sprawie woli złożenia wniosku projektowego pn. "Chronimy Was Razem” w ramach Programu Interreg Czechy – Polska.

7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr LXVII/464/2024 Rady Powiatu Karkonoskiego z dnia 27 lutego 2024 r. w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 r.

8. Podjęcie uchwały w sprawie pozbawienia drogi powiatowej nr 2770D położonej w miejscowościach Janowice Wielkie, Miedzianka, Mniszków, kategorii drogi powiatowej.

9. Podjęcie uchwały w sprawie pozbawienia drogi powiatowej nr 2727D położonej w miejscowości Jeżów Sudecki, kategorii drogi powiatowej.

10. Podjęcie uchwały w sprawie pozbawienia drogi powiatowej nr 2752D położonej w miejscowościach Karpniki, Krogulec, Bukowiec, Kostrzyca, kategorii drogi powiatowej.

11. Podjęcie uchwały w sprawie pozbawienia drogi powiatowej nr 2731D położonej w miejscowości Piechowice, kategorii drogi powiatowej.

12. Podjęcie uchwały w sprawie pozbawienia drogi powiatowej nr 2762D położonej w miejscowościach Kromnów, Kopaniec, kategorii drogi powiatowej.

13. Podjęcie uchwały w sprawie pozbawienia drogi powiatowej nr 2754D położonej w miejscowościach Miłków, Głębock, Staniszów, kategorii drogi powiatowej.

17. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Rady Powiatu Karkonoskiego Nr LXVI/461/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r. w sprawie skargi Nr BRP.1510.5.2023 na działania Starosty Karkonoskiego.

19. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie porozumienia 3/11 zawartego dniu 14 marca 2011 r. z Miastem Jelenia Góra w sprawie współpracy oraz wysokości, terminów i zasad przekazywania dotacji celowej na współfinansowanie kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Jeleniej Górze. DRUK NR VI/16/2024

21. Sprawozdanie Starosty Karkonoskiego z prac Zarządu w okresie międzysesyjnym.

22. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady oraz Przewodniczących Komisji z działalności w okresie międzysesyjnym.

23. Interpelacje i zapytania.

24. Wnioski i oświadczenia radnych.

25. Sprawy różne.

26. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej